Kui toode Teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil võimalus see tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Toode peab olema kahjustamata ja originaalpakendis. Tagastame raha täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui oleme toote oma laos vastu võtnud ja üle vaadanud.
Kõigi küsimuste korral pöörduge meie infotelefonile: +372 55 683 394(09: 00-17: 00) või meiliaadressile: info@constore.ee
TARNE JA GARANTII
Iga konkreetse toote juures on toodud tarneaeg. Tarneajad on toodud maksimaalse arvestusega – enamusel juhtudel jõuab tellitud kaup kohale kiiremini.
Kui olete ühte ostukorvi valinud erinevate tarneaegadega tooted, siis jõuavad tellitud tooted selle perioodi jooksul, mis Teie ostukorvis on kõige pikema tarneajaga. Kui aga soovite siiski tellimust kätte saada osade kaupa, siis palun võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega.
Kauba toimetamiseks Teieni kasutame erinevaid transpordivõimalusi.
Peamiselt kasutame oma transporti ning väiksemate toodete puhul pakiautomaate. Suuremate saadetised toimetavad Teieni meie logistikapartnerid.
Toote vastuvõtmisel kontrollige kindlasti selle seisukorda. Kui toode on saanud mingil põhjusel transpordi käigus kannatada või kahjustada, fikseerige see kulleri juuresolekul ning teavitada meid esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel. Võimalusel palume kahjustatud kaup pildistada. Hilisemaid pretensioone toote väliste defektide osas on meil väga keeruline rahuldada.
Kõikidele meie müüdavatele toodetele kehtib Eesti Vabariigis seadusega ettenähtud garantii.